Els Del Lords van estar de gira per Espanya i, com no, van tenir el seu programa especial a De Barbacoa. Una passada ràpida per un d'aquests grups americans que no saps el motiu però no acaben de rebre l'atenció que mereixen. A De Barbacoa no ens ho podiem permetre...sábado, 17 de abril de 2010
The Del Lords
Els Del Lords van estar de gira per Espanya i, com no, van tenir el seu programa especial a De Barbacoa. Una passada ràpida per un d'aquests grups americans que no saps el motiu però no acaben de rebre l'atenció que mereixen. A De Barbacoa no ens ho podiem permetre...viernes, 16 de abril de 2010
Els Zeros
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

